<3

jopp, det finns inget dåligt humör som inte min klass kan bota! :)

Dagen började med en försovning och därmed missad fysiklektion.. (men det var jäkligt skönt o sova till halv 10...)
Åkte till slut till Konsthallen där jag mötte upp klassen (dagens svensklektion skulle hållas där). Var inne där en stund o glodde på en massa (meningslösa) "Konstverk". Nää, konst är väl knappast något för mig.

Efter det gick vi tillbaka till skolan (obs, glöm ej att det har ÖSREGNAT hela dagen). Lunch, sedan hade jag förmodligen mitt livs sista idrottslektion!!! :O helt galet det känns!! och idrott som är mitt favvo-ämne :( Men nej, ingen idrott i 3an o förmodligen inte på sjuksköterskelinjen heller :P
Så denna sista lektionen blev det volleyboll, och när mitt lag inte spelade satt jag mest o bråkade med cj haha. Det gick så långt att sofia o några till slog vad om vem av oss som skulle slå den andra först hahaha. (Jag slog för övrigt cj först (a))
Därefter skulle vi ha eng, men nej- kääära hatade engelskläraren kom inte, så hem gick vi! :D

Skulle egentligen rida nu då va.. men ryggen gjorde bajsont :( (förlåt mitt mogna uttryck men visste inte hur jag skulle förklara det annars..)
Istället blev det ett varmt bad! Hur skönt som helst :)
och nu ska man kolla RAMP för  ett olafan ska snacka lite om olafamiljen :)
trevligt värre!
puss o kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0