update

Åååh det var skönt och duscha :)
För övrigt går mina planer inte särskilt braaa -.-  Nåja, kanske bättre o stanna hemma o vila upp mig? (Kolla så mogen jag är!!)
Känns nästan lite som om febern börjar komma :/ men ändå inte.. skumt det dära! :P Har iallafall bestämt mig för att jag ska klara mig helt utan alvedon idag!  Måste ju va frisk till skolavslutningen imorgon :)
Ska bli massa trevligt. Först ska jag, stina, nelly o jennifer hem till Sofia kl 8 o så ska vi käka frukost tillsammans o sen fixa oss o sen blir det skolavslutning i kyrkan halv 11 :) Därefter ska vi till skolan o få våra betyg, o sen blir det väl fika eller bad med klassen eller nåt :)

Nä, nu ska jag gå o ta på mig (a) o sen går ner o handla en cosmopolitan. Blev assugen på nötter precis, kanske ska inhandla lite såna också.. :) eller vindruvor :D
hmm, den som lever får se ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0