HURRA HURRA HURRA FÖR OSS

Hey. Här kommer då världens bästa tajmare.
 Jo, igår blev jag sjuuuk :O och det är under den sämsta tänkbara veckan. Idag skulle jag rida (hoppning, vilket vi bara har var 4e vecka o är det roligaste), imorgon ska vi prova vår nya voltigehäst som ääntligen kommit, onsdag är det skolavslutning!! o så de allra värsta- fredag= OLASPELNING I LAHOLM!  Gaaah, jag ska krya på mig!!

Haha gnällig jag är ;) men om det är nån gång man får gnälla så är det väl när man är sjuk?  (a)
Nu känns det bättre när jag tryckt i mig både alvedon o glass :)

och nu till nåt roligare... :D gissa vad det är för dag idag?

Tamtamtam- jag och ola har ettårskalas :D  Jupp, idag är det exakt ett år sedan jag såg ola för första gången! :)) Gud vad mycket som har hänt det senaste året, så många nya människor jag lärt känna o så många UNDERBARA minnen jag fått! :) 
Herregud, det har verkligen förändrat mig (till det bättre i guess). Jag har faktiskt lärt mig o planera mycket mer (fan vad kul det är :D), ta mer ansvar och klara mig själv. Det är väl alltid nyttigt o lära sig :) Nepp, jag hade inte varit samma person som jag är nu, om jag inte sett  Ola på rix fm i Malmö 9 juni 2007. Tacktacktack för detta året allihopa!

Nåja, nu ska jag snart kolla på våra bästa år o hämta en Magnum till (a) Tur man har mormor som skämmer bort mig lite när jag är sjuk..:)
 Blir nog en del uppdateringar idag haha (Istället för ridning?! :()
kraaam


Kommentarer
Postat av: Sandra H

Jag vet att jag är sen med att kommentera här. Men grattis gumman :)<3

2008-06-27 @ 01:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0