Godmorgon


Jaha, det blev visst ingen uppdatering igår :P Jag blev för depp för att jag missade hoppningen, så istället låg jag i min säng med en påse godis o hade vänner-maraton (säsong 1) hela dagen/kvällen. Alltid nice:)
och idag vaknade jag upp varm som faaan! :( Trodde jag hade typ 50 graders feber. Men så gick jag upp o gick lite, o nu feelar jag so much better! :) Shorts o linne is the shit!

Och dagens program? Tja, egentligen skulle jag ju träna.. Men det lär jag ju nog inte kunna :/ Nepp, men eftersom att mina kompisar är så trååååkiga (ja, ta åt er8-)) får man väl bara åka o kolla på träningen.. och kvällen som kunde blivit så rolig!!
Men nä, först ska jag nu ta en dusch! (Orkade inte duscha igår så jag känner mig så sjuukligt fräsch 8-)) sen ska jag springa ner på ICA o handla en Cosmo.. Och sen? hmm.. *-) Kolla på våra bästa år!! :D
Sen får vi se =)

Idag ska det bli en el annan uppdatering!
This I promise yooou.... (8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0