Be aware.


Blir bara en kortis idag, för snart ska jag ge mig ut på järnvägsspåret igen!
Jupp, im hedding for Laholm!! :D Tack vare att jag får slagga hos Christina, annars hade det inte blivit något eftersom det sista tåget hem går kvart över 9 (och Ola är nångång mellan 22 och 02). Fast lite skrämmande är det ändå, fredagen den 13e liksom.. Ni tycker väl att vid (nästan) 17 års ålder borde man ha växt ifrån såna tramsheter men nej- det är statistiskt bevisat att fler olyckor händer på fredagen den 13e!
Nåja, hitentills har allting flytit på ovanligt bra må jag säga! :)

Nu måste jag gå och packa det sista.. bussen går om 25 min! :D
Laholm, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0