Voltigemöte


Idag är det tisdag, alltså bara 2 dagar kvar tills bästa vän kommer hem från Malta. Underbart nice tycker jag, för jag har verkligen inte haft något liv den senaste veckan :p Eller nä, nu behöver vi ju inte överdriva men det har varit grymt mycket tråkigare och tommare iallafall :(
Gårkvällen (ja, det är ett ord) räddade iallafall Suss med lite filmmys :)
På natten sen kunde jag inte alls somna utan låg och tittade på diverse komedier på tv. Sex and the city, 2 ½ men, spin city och sen var det nån dokumentär på tv4+.. När jag bestämde mig för o tvinga mig till sömn nångång runt 3, stängde jag tv'n och låg och stirrade på den röda lampan på tv'n istället.. Lyckat!
och jag som aldrig har problem med o somna- jag brukar däcka direkt jag lägger mig ner (visserligen gäller detta en vanlig dag med skola/jobb, läxor och träning men ändå.
Tror det beror på nervositet för dagens voltigemöte.. Visst, jag gillar möten - man får information och allt känns helt organiserat o planerat o bra. Men (och det är ett stort men), enligt mina erfarenheter är voltigemöten aldrig bra. De har alltså aldrig varit bra för min del. O nu vet jag att det väger mellan 2 saker, en sak som jag vill och en som jag inte vill.
Vilket blir det? Om 5 timmar vet jag. Gaaah jag blir galen.. :/

Nä, nu ska jag sluta tänka på det! Blir inte vettigare för det - har redan ställt in mig på det värsta.
Nu ska jag fixa mig lite och sen träffa mini o fixa en liten grejs :) *hihi*
puss och kram
(håll tummarna för mig ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0