Ola x 3

Tjoho.
Nu kommer jag med mitt veckliga blogginlägg (har dock bestämt mig för att istället för o skriva ett inlägg en gång i veckan där jag får börja med o ursäkta mig för att jag inte har hunnit skriva tidigare, så ska jag bara ta mig tid till och skriva!)
Menmen, det roligaste som hänt har väl iallafall varit olaspelningarna!!

- Först var det i Landskrona förra lördagen- vilket bara var så sjukt jävla bäst. Konserten äääägde!! Efteråt åkte jag o Marie till hennes stuga o sov där o hade en myspys dag efter :)

- Kivik i måndags. En typisk liten o intim spelning som verkligen visar hur söt ola är! :) Första riktiga fotot med Ola utan tandställning (OBSobs!). Kristina fick även ett kort! :)

- Halmstad i torsdags. Jag, Mattias och Twinnie åkte dit upp med Sandra o gruppmamma som överraskning, så lite glädjeskrik blev det allt när vi anslöt oss till Flumemma, Sofie och Jénny! :) (Det är såhär det ska va!)
Mycket härlig rix fm-festival och efter Ola tryckte vi oss ut o powerwalkade till hotellet/efterfesten dit Ola strax kom. Det blev lite hälsning, kramar, foto o snack innan han åkte vidare till Skåneland! :)
Därefter bar det av till Donken i Ängelholm (massagestund!!:)) o sen tåget o bussen him!

Idag har det vatt shopping på Mobilia med Fia! Blev godis o film på Hemmakväll (Alvin & gänget och Den lille sjöjungfrun). Ska passa Kristina ikväll :) Och så blev det ett uggle-halsband också! Hehe gissa vem jag tänker på?^^

nepp, nu får jag nog börja laga mat till Kristina. Hörs senare! :)



Kommentarer
Postat av: Therez

DINT TANDSTÄLLNING ÄR JU AV!!!!!!!

>.< Therez är avundsjuk!

2008-07-21 @ 09:28:29
URL: http://http://passionbeyondreason.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha tidig :D

2008-07-21 @ 16:46:25
URL: http://applekaka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kan det vara Svensson du tänker på? hehe ^^ Tack för några kul dagar. <3

2008-07-22 @ 01:11:15
Postat av: Martina

Hihi lätt. Ola = uggla :)

tack själv<3

2008-08-01 @ 18:52:24
URL: http://applekaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0