Nyhet 2008

Nu kan jag även släppa årets nyhet!
Gissa vem som ska bli moster?? Aa, just det - jag! :D Siz är på tjucken :)
Lite omryskande, tänk att jag ska ha en liten unge i huset- i rummet bredvid. Så länge jag slipper byta blöjor och vakna av babyskrik mitt i natten så ska det blir rätt roligt faktiskt! :)
Äran att bli gudmor har man också fått :') Längtar tills den lille parveln kommer ut!!

Har även bestämt (bestämde det iförrgår, vet inte varför jag inte kommit på det tidigare!!) att det ska bli en ola-unge!! :D
Tänk o ha en liten baby med på spelningar hahaha. Ola kan ju tom signa hans/hennes arm! :D
Nä skämt åsido, men det ska bli skojj. Det blir inget trängande längst fram vid staketet, men vad gör väl det en spelning? Ola måste ju få träffa min systerdotter/systerson (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0