Nytt år - Ny blogg

Japp, förra bloggen blev upptäckt av fel person, så here I am - som äpplekaka den här gången :)
och -till skillnad från mig- är ju äpplekaka aldrig fel ^^ ;P

men yes, nytt år alltså. klarar man det? bara 352 dagar kvar dock! kan dessutom säga nu att : "nästa år ska jag flytta hemifrån" :) och ta körkort, och ta studenten, och åka till USAAAA <3 hihi :)

2007 har dock varit både mitt bästa och sämsta år. Vissa vet varför det har varit det sämsta- dem flesta nog inte, men w/e. Tror däremot att alla vet vem (eller vilka rättare sagt) som har gjort det till det bättre :) hade inte klarat det utan er<3 ni är guld värda!

Hade mycket trevligt avslut på 2007 iaf hos helena :)

Ute & tränade idag också, för första gången på lääänge :O
foten är mycket bra nu :) fast tanken på ett sidhopp nu skrämmer mig ändå :P ah well, ett sidhopp lär väl inte vara aktuell förrens om typ 2 veckor ändå så.


ah well, känner att jag borde gå och läsa kemi nu |-) inte det trevligtaste direkt, men måste göras.
Ser dock framemot Fysik B (shit, det var en mening jag INTE trodde att jag skulle säga). Men nu ska vi läsa om rymden o sånt där, coolt :)
sov gott äverybody / Märto

Kommentarer
Postat av: Anna

Är du också en sån som stukar fötterna med jämna mellanrum? Yes, jag har hittat en likadan ;)

2008-01-05 @ 12:47:49
Postat av: Martina

hehe jag vet inte riktigt vad jag gjort med den. landade lite konstigt i ett sidhopp för en månad sen typ.. känns bra nu, fast det börjar göra ont igen efter en timmes ridlektion bara :P sjukt skumt ^^

2008-01-09 @ 19:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0