ihavenoplacelefttogo

Japp, och eftersom det är så sjukligt intressant för er om vad jag gör under dagarna så får man la skriva litta :)

Kom som sagt hem från Stockholm i lördags, var hemma och sov vid 7. Vaknade vid 1 igen och tänkte åka till stallet och sköta. Astrött som jag var upptäckte jag dock att det både ösregnade och blåste som fasiken, så att sätta sig på cykeln och cykla till stallet då var helt omöjligt. Lyckades dock få så att my skötte poison till mig :)
Tog det lite lugnt och packade upp o sådära.. På kvällen åkte jag hem till Emil och hade en jätterolig kväll med emil, per, calle, tuva, filippa, jennifer, louise, axel och simon :)
Blev bla singstar, fast med en rockskiva (alla killar utom per spelar i ett rockband så dem hade ju inte så svårt för det, medans vi andra mest stod o nynnade lite hahah).
Senare blev det också poookeeer :D Tillslut vare bara jag, emil, axel och calle kvar och så höll det på ett tag tills det blev för hm oseriöst hahaha (och axel blev lika förvånad varje gång jag tog hem en pott haha).
Sen åkte jag & per hem vid halv 3 typ o sen hade man fixat sig o somnade vid 4.

Söndag, upp klockan 6 och cykla till stallet 7 |--)
Jobba först och sen lina Cocos till lag 4. Först gick hon sjukt dåligt - vägrade gå ute på hela volten, stannade o ökade o grejjer. Märkte att hon lyssnade väldigt mycket på sabina som stod på volten brevid och linad kalif, så nästa pass tog vi inte förrens vi var ensamna i ridhuset och förändringer var stor. Hon gick super då :) Ändrade lite på inspänningarna med och sen var det klart (:
Träna själv sen. Skritt bara för Regent hade något med benen (ska kollas idag). Det blev typ lite stå o hoppa runt o lite axelstå o rullningar o sånt dära.
På kvällen var helena o mini här o så glodde vi på singing bee (och mest på ADAM GARCIA omg :$) :)

Mooonday again- wonderful *not*
School först o sen rida. Blev winnie idag. Bockade inte en enda gång men seriöst, det var fan som o sitta på en kossa allt som oftast :P men men, hon är söt?!:P


Och dem som inte är totalt körda i huvudet kan väl räkna ut att nu kommer.. tamtamtam: Tuesday!
Först skola, med fysik-redovisning om elektromagnetisk strålning. Jag knäckte ;) höhö
fick betyg/omdömen med. Freakin TP i specialidrott!!! :S snacka om att min klass fick höra på det resten av dagen! shit bahia, det var det värsta :O fattar verkligen inte :S
okej, inte för att man är nån nadja zülow direkt, men får inte de fotbollsspelare som inte är som fredrik ljungberg bättre än TP? Mina grundpoäng är väl inte så dåliga och jag stressar sönder mig för att inte missa någon träning. Är ffs dessutom tränare/linförare o har ansvar för allt med hästen. Vad mer begär hon? :S
ah well, det är ju inte direkt så att man bryr sig längre. Bryr mig mer om mina gymnasiepoäng än att jag tydligen bara förtjänar G i voltige.

Nä, nu måste man gå o plugga så man kan åka till träningen om en stund *woho*
håll tummarna för att jag inte blir totalt överkörd ikväll.
puss / märto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0