falling like rain

9 januari, och så har man börjat skolan igen. Sjukt nice och träffa klassen igen :) har enormt kul med dem!
Mina & stinas korsa-USA-på-traktor-eller-motorcykel-med-sidovagn-planer äger ! :D
blir dock lite mobbad; det första jag fick höra idag var "hej 91a!" haha !

schooluppdatering: fick reda på matte c-slutprovresultatet igår och matte c-betyget idag (fanfanfanfanfanfanfanfan)
... där kom nog det mesta ut. Fast sen fick jag ju visserligen samhällsomdömet också (sjukt orättvist- fanfanfanfanfan)-... där kom lite till. & vg+ på uppsatsen!!! :O fanfanfanfan 8--)
fick ändå en rätt rolig kommentar av svenskläraren. Skrev värsta symboliska slutet om en båt (orkar inte förklara, men ja x)) o nils bara "men du kommer väl att vinka och skicka sms ibland?" hahah började gapflabba mitt i klassrummet (a). Han skrev dock att min avslutning var "jättevacker" :D.

ah well, ska satsa enormt mycket på matte D nu!
Idag började vi med och kolla på andraderivatan, o Per (mattelärare) bara "derivatans derivata.. det är rätt tufft det!" neeerd haha ^^
Sen fortsatte han där i typ en halvtimme, och vi skulle bestämma hur orginalfunktionen såg ut, efter att vi fått se dess andraderivata (i graf) o han bara "här så strävar kurvan neråt, och neråt och neråt", och jag tänkte bara "om inte han håller flabben snart så kommer jag att sträva mot dörren!"
och just när jag höll på och säga det till honom, så slutade vi :)

därefter kom man hem och kollade på våra bästa år (MARLENA IS THE KILLER :O:O:O)
sen sovit ^^ & nu ska jag läsa igenom shakespear-häftet till engelskprovet, och sen kolla vänner om en halvtimme :)
puss & kram / märtfis



flumemma, du vet vad jag tycker om dig!<3

Kommentarer
Postat av: FLUMMISCH :D

men whaaaaaa !!! Du vet vad JAG tycker om DIG

2008-01-09 @ 21:56:10
URL: http://flumemmaaa.blogg.se
Postat av: Sandra H

Nu vet du vem mördaren är ;) Ville inte förstöra spänningen för dig innan. haha :D Saknar dig

2008-04-18 @ 14:43:31
Postat av: Martina

Haha aa :O bitch hon är! saknar dig med

2008-04-19 @ 12:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0