Despair and futility

Japp så äre äntligen lördag igen :)
Igår var man först i skolan, skulle ha ungdomssamtal på morgonen.
Kommer till skolan och så ska vi vara i sal c303, (jag tar förgivet att det är sal 303).
Går dit - ingen där. Frågar städerskor om dem vet var sal c303 är - dem vet inte. Springer in på datatorget o smsar fia (måste verkligen ladda mobilen!!). Inget svar. Frågar dem som är ansvariga i datortorget bara "HAR vi en sal c303?" o dem bara "ja, den ligger här rätt över. Men ska du till ungdomssamtal? För det är flyttat till sal 48". Sal 48 ligger i en annan byggnad, andra änden av skolan |-)
Kubbar genom passagen, upp till 4e våningen och lyckas hitta rätt. Kommer in 10 min för sent och hela min klass sitter i en ring med 2 ledare. Den ena bara "hejsan, vad heter du?" jag bara "martina.." o han bara "okej, martina. Vi har precis gått hela varvet runt, nu är det din tur och berätta om första gången du hade sex". Jag bara : |
hahaha. Precis när jag skulle öppna munnen så han bara "nä jag bara skojjar" o sen fick Oskar hämta en stol till mig, som jag snabbt sjönk ner på (a)
Japp, o sen han (han hette Mikel fick jag veta senare). Såfort han sa nåt så började jag garva (jag försökte verkligen dölja det). Så tillslut han bara "Vem liknar jag?" jag bara "jag vet inte.. 8-)" o Oskar direkt brevid mig bara "KAJAN!" hahaha, och då började jag asgarva. Han gjorde verkligen det. Både lik i utseendet o så pratade han EXAKT som Kajan, jag tyckte bara att det var lite taskigt o säga haha. Oskar däremot visade no mercy :P
sjukt ballt var det ändå, Mikel alltså - shit vad jag skrattade åt honom :)

anyway, sen löpte dagen på & efter skolan blev det glass med Helena och Matilda inne på Lilla Glassfabriken (KANELGLASS I MITT HJÄRTA!!!!)


Idag blev det stall först o sköta älskling :) sen hem & träna och sen skriva fysik arbete.. traaadeeet!
Någon som råkar vara expert på termisk strålning??
Har fått fram att en mobiltelefon utsänder 1,8 MHZ, men eftersom att synligt ljus ligger ungefär på 400-700 MHZ, så kan inte det vara rimligt - alltså har jag ikväll haft 2 freakin sidor o titta igenom, men tror ni att jag har hittat orsaken till att jag fick fel värde? svar: NEJ! :(
ah well, nu måste jag fortsätta.
Kramar / ballongMartina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0