Uuuuuunderbart väder!!

Eftersom att jag inte kan göra såna dära snitsiga, snygga o personliga blogg-designer får väl helt enkelt de vanliga (skapade för oss teknikmisslyckade) duga. Eftersom att mina cravings för shopping är stooora för tillfället (framförallt skoshopping) passar väl denna designen bra! :)

Anyhow, C har åkt till hennes kompis Ida i Danmark o kommer inte tillbaka förrens på torsdag- tråkigt värre! :(
Men men, rent hus har man iallafall -.-

Dagen på jobb var förresten mycket trevlig! Träffade min egen gamla barnmorska haha helt sjukt! :p
Hon hade haft semester o kom in till mig o köket o bara "heejsan, jag har hört att du har varit väldigt flitig!" haha, alltid trevligt med lite cred xD Anyway så frågade jag henne hur länge hon jobbat där, om hon jobbade där 1991 (bara för o va säker ^^)
Det hade hon ju då, så då fick jag berätta att hon var min barnmorska. När jag berättade mindes hon till och med att det var jag som dem trodde var död :p Skumt värre!:)  Dessutom var man en av de första barn hon förlöste med det namnet hon har nu (Hon gifte sig den 1e juni, varpå jag är född den 18e och så hade hon semester däremellan).
När vi pratat klart o hon gick ut till expeditionen som ligger rätt över hörde jag henne "HA! Jag förlöste vår sommar-vikarie!!" hahaha :D
När jag skulle gå hem senare gav jag rapportering om allting i köket o 2 barnmorskor bara "åh, du är så redig. Vi behöver inte bekymra oss för nånting när du är här.. Kan inte vi behålla dig?" haha, inte illa ;) Värsta trevligt med beröm ju! :D

Nepps, nu ska jag passa på o gå ut och springa medans det fortfarande regnar (blev inget av det imorse- det var för mörkt så jag våga inte (a)).
Hörs senare. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0