Frisyr?

Så, då har man varit i skolan igen. Snacka om att det var skumt o åka till skolan halv 2 i eftermiddags :p
Ah well, det var ju för en jätteintressant psykologilektion :)
Snart är man dessutom ensam hemma så då ska man knalla ner till soffan och pluggelugga.

Morgondagens planer:
- Historielektion 10-11, sen slutar jag! :D Vill någon därför luncha i stan efter 11 så säg bara till :) (fast det är väl ingen som har slutat då antar jag..)
- Klippning 13.30
- Förmodligen hämta ut mobilen efter det!!

Så, till bilden. Beklagar att huvudet är så litet men porträtt-bilderna på Alyssa i denna frisyren går av någon anledning inte och ladda upp. Är inte helt säker på att jag vågar klippa mig såhär men såvida min frisör inte avråder mig från det ska jag nog prova (:  Vad tycks?



Kommentarer
Postat av: Adina

du kommer bli sötsöting vad du än väljer att göra ! :)

2008-08-28 @ 18:06:50
URL: http://olafreakadina.blogg.se/
Postat av: Christina

Jag tror det kommer bli så fint. Att rama in ditt ansikte. Så spännande att få se.

Om vi bara hade bott i samma stad hade vi kunnat fika ihop.

Nästa helg!!!! kramis

2008-08-28 @ 20:15:21
Postat av: Sandra

Hade gärna fikat med dig om jag inte hade varit fri imorrn :) Men säg gärna till om det kommer fler tillfällen. :D<3

2008-08-28 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0