Träning

Jopp, så har man fått fixat busskort o allt.. vilken frihet! Inom de närmsta 30 dagarna kan jag åka var jag vill (inom malmö ;)) och när jag vill, helt gratis! :U
1 oktober blev det handledarutbildning dessutom (lite senare än vad jag hoppades få men så går de ju när man ringer o inte kommer fram!)
Sen var det träning i bushen.
Skulle vatt både galopp på Highlander och skritt på Tippe (Regents helbror som vi numera tränar in så smått). Dock visade det sig under uppvärmningen av Higge att han var halt :(  så det blev inget med det utan istället blev det bara skritt på Tippe. (Fortfarande ingen kür för min del - jag börjar bli orolig!). Men men jag ser framemot Frankrike i mars!!! :) (äntligen ska jag få skaffa pass och lämna Sverige/Danmark. Att det sen blir för en CVI-tävling i Frankrike med voltigen är ju bara bonus :D)

Nu blir det en varm dusch för mig (jag känner hur musklerna i min rygg bryter ner sig själv!) och sen ska jag slänga mig i soffan med dagens läxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0