Tidsfördriv.

Jopp, här sitter man och väntar på att klockan ska gå. Ska fixa busskort om en stund (yay!) och därefter kommer det och bära av till trafikskolan, eftersom dem jävlarna (ursäkta språket) aldrig svarar i telefon även fast man sitter flera timmar i telefonkö så får man väl knalla in där för o anmäla sig till den (enligt mig) totalt onödiga handledarkursen.
Måste ju komma igång på allvar med min körning nu, vill ju helst ha körkort innan jag är 25. Hitentills har man ju bara kört några gånger på samma stora, tomma, trista parkeringsplats (kommer dock hålla mig till den parkeringsplatsen många gånger till innan jag vågar mig ut på gatan). När väl den tiden är kommen kommer det bli en tom, öde landsväg mitt i natten. (Att min enda tanke efter första gången bakom ratten var "jag kommer aldrig ta körkort" är ju knappast nått gott omen).
Men men, det ordnar sig väl det med på ett eller annat sätt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är säker på att du kommer att klara det galant. :)<3

2008-08-26 @ 15:53:30
Postat av: Sofie

det kommer säkert att gå bra med körkortet baloo! <3

2008-08-26 @ 18:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0