Smuts smuts

Idag var det först skötarridning. Blev jätteglad när jag fick veta att jag fick Poison! :D Ni anar inte så härligt det var och sitta på honom igen, och hur hemskt det var och inte veta när jag kommer få sitta där nästa gång.
Men men, "seice the day" (eller hur de stavas ^^), så jag bara njöt av uteritten.
Hade ganska roligt där med Nathalie o co. där bak dessutom :)

Efter ridturen blev det bad för Poison (och även för mig med tanke på hur blöt jag blev!). Han var skitig och manen/svansen var sliten. Det blev en ordentlig genomgång med slang och shampoo men tillslut var han ren (manen var helt fantastisk!!), hovarna såg lite bättre ut (hovslagaren ska dessutom ta en titt på dem idag eller imorgon och fixa till dem ytterligare) och han luktade alldeles underbart! :)

Därefter cyklade jag hem, tog av mig alla blöta kläder, tog en varm dusch och fixade till mig lite. Tänkte bara slänga in ett litet inlägg mellan varven. Tror jag ska börja plocka fram lite kläder (ska åka in till stan och träffa sonja om någon timme).
Tror det får bli jeans, svart linne, svart kofta, röd väska & svarta pumps idag.. Vad tycks? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0