skit!

Japp, nu har man vatt o klippt sig o allt o bild o sånt kommer sen för nu blev jag sååå depp!!:(
Hade sett jättemycket framemot att min älskade mobil var beräknad o vara klar på lagningen idag (jag vet, jag är löjligt beroende o förälskad i min mobil men jag kan inte hjälpa det - den är verkligen min dyrbaraste ägodel!). Så efter klippningen cyklade jag till OnOff och skulle hämta ut den:

- Har du inte fått kostnadsförslaget?
- Eh, va?!
- Ja, det skulle komma hem till dig idag, men då kommer det nog inte förrens på tisdag eller onsdag.
- Jaha, vad innebär det då? Är mobilen inte färdig?
- Nä, garantin gäller inte så de har inte gjort något förrens du har fått och accepterat kostnadsförslaget.

Så inte nog med att garantin av någon anledning inte gäller (undrar hur dyrt detta blir..), det har dessutom tagit dem 3 jävla veckor och skicka ut ett jävla brev?! Nu kommer jag inte få det förrens tisdag/onsdag, sen ska jag bekräfta det (genom o ringa dit antar jag) och sen kan dem börja laga honom.
Fatta hur lång tid detta kommer ta!!! Aaarh, jag vill ha min mobil nu! :( 
För tillfället är det väääldigt synd om mig!! :( (bara lite ironiskt :()


OCH, nu ska inte Ola till Lund längre den 6e!! :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0