Siz<3

Hejsan hoppsan.
Så var det väl dags och slänga iväg ett inlägg till.

Gårdagskvällen (är det ett ord? Om inte, så är det det nu!) var lika trevlig som alla träffar brukar vara med detta underbara klassgäng. Dock avslutades kvällen men den drygaste filmen jag nånsin sett. Inte lika trevligt.
Efter den 2 timmar långa filmen hade jag bara fått se en massa gatubarn som sköt andra gatubarn. Ingen vidare handling ens med andra ord. Filmen hette "Guds stad" tror jag.. Se inte den! Jag lovar - det är 2 timmar du kan spendera på något MYCKET bättre.
Men i det stora hela var det som sagt en mycket rolig kväll, men det var inte härligt att klockan 1 sitta ute i Limhamn och bara "Om 6 timmar ska jag stiga upp...". Därför tänkte jag precis bege mig till bussen då, när Stina så snällt erbjöd sig o köra mig hem - vilket hon också gjorde. Himla bra med vänner med körkort.. ;)

Idag var det alltså först cafeterian med CK (mer känd som Nattis). Mycket flumm, spillt saft/kaffe/tomater - you name it.. vi spillde det! Världens snyggaste prislista hade vi också förövrigt.
Vid halv 2 kom smala, snärta Stefan och hämtade oss (internt) och körde oss till träningen.
Mycket jobbig träning (på alla aspekter som finns!) och min rygg är enooormt död nu på grund av alla spänningsövningar.
Därför åkte jag hem och stannade här. Skulle egentligen städat mitt rum, packat och åkt hem till mamma - men eftersom jag precis kunde ta mig till badkaret och sedan från badkaret till sängen och förhäxadboxarna så beslöt jag mig för och stanna här - ensam hemma med Elina och allt. Nu får jag visserligen stiga upp i gryningen imorgon och packa innan jag måste bege mig till träningen i bushen 10,00 imorgon (hur jag nu ska kunna träna..) - men den dagen, den sorgen.

När jag förresten legat i sängen och glott några avsnitt kom Elina in med wienerbröd och kaffe (med en skvätt mjölk) - just the way I want it! :)  Och nu ska vi se om vi kan enas om nån film och se haha.
Hörs imorgon allihopa..



Jag & siz, på väg till grannfrun's student i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0