Permanent träningsvärk

Gokväll gokväll!
Det får väl bli ett litet snabbt inlägg medans man ändå sitter här och planerar lite inför imorgon med Helena!
Tänkte gnälla lite över min träningsvärk :U haha, den kulminerade söndag/måndag eftersom att vi hade träning både lördag och söndag. Vila måndag och sen var det dags för träning både igår (tisdag) och idag igen. Känns som om man kommer ha permanent träningsvärk till jullovet. Nåja, kanske inte riktigt men nästan ^^

Imorgon ska bli en lugn o skön dag. Börjar 9 och har svenska, 2½ timmars håltimme, fysiklabb och psykologi. Slutar visserligen ganska sent 15.40 men efteråt ska jag bara träffa Helena och kolla film (vi funderade först på stan men om man lyssnar på min rygg och mage så låter film bättre!). Däremot blir det ju såklart malmöfestival på fredagkväll :)
Sen träning igen på lördag 2-4 (ska bli jätteskönt faktiskt med 2 dagars vila nu), inflyttningsfest hos CJ på kvällen, och sen ska man äntligen börja lina igen på söndag 12-2 och sen träna själv halv 3- halv 5.
Lite nervöst nu när man ska börja lina nytt lag o ny häst och allt.. 2 mannakür i galopp dvs, om något händer och någon trillar av kan det mycket väl vara mitt fel..

Aja, jag älskar att lina (jag älskade o vara tränare också men detta med o va linförare är nog faktiskt min grej!) och det kommer gå prima. Ser framemot att få börja lina Merlin också såfort Julia o Lina tränat in honom (alldeles ny häst).
Nu kallar sängen och förhäxad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0