Martina goes tant.

Har visserligen varit tant ganska länge men nu är det extra mycket tantvarning på mig.. Tittade nyss på klockan o tänkte "oh, nu e hon 20 över 10. Shit jag måste gå o lägga mig", o hade känslan av att det var värsta sent.. herregud alltså :P

Men dagens bak blev braaa :D Eller muffinsen blev inte så jäkla goda (men de blir godare imorgon när jag ska lägga i mörk choklad-bitar och göra glasyr :)) men dem blev hööööga!!! För första gången i mitt liv blev dem inte rent platta!:D
Jag kommer bli moster Martina med de höga muffinsen!
(Bild kommer på fredag när dem är lite tjusigare med chokladglasyr och troligen även ett litet hallon på toppen :))

Nepp, nu ska gamle jag gå o lägga mig o kolla på Sex and the City!


Detta har jag & Jénny roligt åt. Notera Olas raggsockar i slippersen :)

Detta har jag & Jénny rolig åt. Notera Olas jeans i raggsockarna, i slippersen! :)

Kommentarer
Postat av: Jénny

HAHAHAH, lilla Ola kasnke ska lära sig månaderna? I augusti har man inte raggsockor!!! HAHAHA, nej men han är söt! <3

2008-08-06 @ 20:58:29
URL: http://wannabedu.blogg.se/
Postat av: Martina

Hahahaha kanske är kallt i SOMMARstugan?:P

2008-08-06 @ 23:16:40
URL: http://applekaka.blogg.se/
Postat av: Christina

Typiskt Ola han har fryser alltid.

Det finns en till här hemma

2008-08-14 @ 14:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0