Lördagkväll

Nu ska jag ta och berätta lite om min gårkväll :) läs eller skit i det haha! :D

Det började med ett varv upp om mamma och hämta lite saker, där jag stötte på mormor i hissen som öööverröste mig med komplimanger som vanligt 8). Alltid trevligt! :D

- Kommer det några pååågar ikväll?
- Em, det är till exempel en kille som har festen så ja, jo, en del kommer nog..
- E där nån du är förtjuuust i?

Haha riktigt härlig, skånsk gammal tant är hon :)
När hon sen rättat till mina kläder som vanligt begav jag mig till Limhamn och mötte upp Tuva, Anna V och Louise.
Först blev det handling och sen hem till Louise och fixa vår snygge gurka till CJ (som jag döpte till Ola såklart ;))
Det blev en gurka i en kruka med massa godis. Ola var dock myyycket pimpad med vattenpipa i munnen, hatt på huvet och fjäder i hatten. En del flum (tex tog jag en dusch haha *internt*) sen blev det dags och sticka och möta upp Per och Filippa på centralen och sen vidare till CJ.

Kvällen där kan man väl kortfattat kalla för galen. Någon fick spendera 50 % av tiden där inne på toaletten (inte med trevliga sysslor) och en annan någon stod uppe på en stol i köket och skrek att hon var den nya Martin Luther King. (Och att Schmitt skulle ta det dubbla av allt jag tog taggade mig liite ^^).
Helt enkelt galet, men oj så skoj! :)
Vid 2 bar det dock av hemåt tillsammans med Susanne och så var man väl hemma vid 3 och tog lite nattamaud i form av rostad macka och vatten (a)

Nu måste jag byta om till träningskläder och bege mig till ÖRS. Nu ska jag äntligen få lina igen! :D
(Bilder från kvällen kommer)


Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHAH, här är det inte ballongmartina, utan det är gurkola! xD

2008-08-24 @ 12:04:13
Postat av: Adina

jag bor i Limhamn (a)

2008-08-24 @ 18:08:32
URL: http://olafreakadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0