Knakar i fogarna

Jag har upptäckt my thing - jag får det att knaka i fogarna! Nåja, alla får väl ha sin grej.
Anyway, nu är C kommit hit äntligen!! Och ska stanna här hela 2 veckor!!! Ända tills den 15e! :)
Martina är glaaaad. Dessutom ska ju värmeböljan lida mot sitt slut, så här försöker vi se saker positivt!

Har vatt i Götlaborg också o träffat Ola o vatt på Liseberg, wich was underbart! :) Men allt som hände o sas får ni läsa på min bilddagbok för jag orkar inte skriva allt igen (a) Men men det var mäkta trevligt o svensson var mäkta snuttig<3
(och nu saknar man skåningarna mäkta mycket)
Men men, snart väntar picknick i Lund med christina, sara och taxmaffian för oss eller hur?:)

Nepps, nu får man nog ta o börja städa.. Kommer ju "viktigt" folk på måndag. Idiotism säger jag bara.. 8)
Nåja, ni får väl alla veta vad det handlar om en vacker dag!
puss o kram


Kommentarer
Postat av: Sandra H

Saknar dig :)<3

2008-08-03 @ 22:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0