Gokväll gokväll

Så har denna dagen också lunkat på (inte helt utan ansträngning men vad fan).  Vad är livet utan en utmaning då och då?
Men men, ganska lugn dag i skolan. Började 11.20 (så nej, jag steg inte alls upp 6 som jag först skrev att jag skulle, det blev snarare 3 timmar senare :)). Första matte E-lektionen. Verkar faktiskt sjukt kul. Vi har tex börjat med komplexa tal och vi ska lära oss o hitta tal som egentligen inte finns. Eller jo, dem finns men vi har inte kunnat hitta dem innan eftersom att då har vi bara räknat med reella tal (tal som ligger på tallinjen). Nu ska vi istället lära oss o hitta tal utanför tallinjen (tal längs den imaginära axeln) genom att tex ta roten ur ett minustal. Spännande va?:D
Det är dock jävligt lätt, även om man måste tänka lite haha.

Fysiklektion (nu ska vi börja med kärnkraftsverksarbete med Louise) sen och sen hem! Lagom lång dag :)
MFF spelade match också mot TFF - slutade 1-1, Helt okej?

Nä, nu ska inte jag svamla mer.
Blir sängen & ett Förhäxad-avsnitt nu. Imorgon ska man ju ha psykologilektion och "babbla mer om alla mina sjukdomar" som CJ så snällt uttryckte det! :U
Puss och godnatt!




Sista bilden från i lördags på mig, Stina & Sofia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0