....

Jaha vad ska man skriva? Är fortfarande sjukt sur haha. Hatar min nuvarande OC-mobil och hatar att inte kunna fota/filma eller nåt med den. Hatar att inte ha comviq, att inte kunna lyssna på musik på bussen/när man tränar osv osv.
Hatar att inte ha min mobil helt enkelt.

Jaja, ingen idé att gråta över spilld mjölk. Nu är jag bara väldigt angelägen till och få kostnadsförslaget på tisdag/onsdag. Tur att man precis fått lön då väl.. 8)

Iallafall, har precis gått upp till Lindänge centrum med Elina. Hon köpte en pizza och en läsk, jag köpte en Ramlösa (guava och lime) och mango haha. Mango is the best! :)
Nu får man nog ta och fixa sig lite. Duschen kallar o sen bär det av hem till Emil. (Måste tom platta håret!! :o Iallafall om jag vill få till den där stylade frisyren som My fixade idag :))
So long!


Kommentarer
Postat av: Elina

jag råkar va en tjugge :D haha

2008-08-29 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0