Dumma mage

Nu har jag suttit här aaalldels för länge och dividerat. Tillslut kom man till ett läge då det känns som att man pratar med en vägg.
Under tiden har jag tillslut fått veta nackdelen med att umgås med några man tycker särskilt mycket om.
Men men, även solen har sina fläckar och efter att ha suttit här hur länge som helst har jag fortfarande inte fått svar på den enda enkla frågan jag ställt redan från början. Drar man alla över en kam, och väljer att se mig som en del av ett paket istället för en individ kan ju inte det vara mitt problem eller hur?! Folk som dömer mig för vad andra gör är ändå inget folk som jag vill ha och göra med.

Nu ska jag strunta i vilket, bita i det sura äpplet och svälja förlusten - after all, it's what I do best.
Nu kallar mjukisbyxor, en kopp kaffe, lite vindruvor, sängen & förhäxad-dvd'n.
Denna dan ska bli bra igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Strunt i dem, du är unik, Du är Martina och inte ett paket.

2008-08-13 @ 08:03:26
Postat av: Christina

Ända sen jag såg dig första gången så betyder du mycket för mig. Jag tycker du är en underbar tjej och vill gärna vara din vän för alltid!!!! kramis

2008-08-14 @ 14:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0