2 riktigt bra dagar!

Jag vill inte verka ytlig, men nåt som gör en riktigt glad är väl ändå shopping? Funkar alltid på mig iallafall! (:
Igår var man i stan i många timmar med C, och så roligt som jag hade med henne - så roligt har jag inte haft på länge.
Gud vad jag hatar det faktum att hon bor typ hur många mil som helst från Malmö :( (och nej, då menar jag inte bara typ norra Sverige..).
Anyway, igår hittade jag en grå, ganska lång tröja och ett svart linne (basplagg helt enkelt, men jag älskar dem!). Dessutom hittade jag en fin, vit, lång plånbok på H&M faktiskt.

Kvällen sedan spenderades hos C, och ingen kan förstå hur galen den tjejen är - helt sjukt alltså! (:

Denna dagen började med ett samtal från Elina som varit på ultraljud. Jag ska få en liten systerson!! :D (Och nu gör jag mitt yttersta för att den ska få heta Ola i andranamn haha).
Senare blev det fixpix och sen vidare till banken där jag träffade Elina & Kristina och så blev det klydd som alltid- men det löste sig till sist så jag kunde hämta ut min lön.
Då blev det fika på EH där Kristina snart upptäckte Ola Ström (mer känd som Ullabella) som satt med sin laptop tvärs över rummet. Jag & Elina försökte trissa henne till att gå fram och hälsa och helt plötsligt så flyger hon upp ur stolen och går fram till honom.
Det enda jag hör är "Hallåe!" och så sträcker hon upp handen i en hälsande gest, och sen står de där och snackar ett par minuter. Haha, helt galet var det.

Efter det fick jag äntligen gå o hämta ut kläderna jag lagt undan. Inom loppet av 10 minuter hade jag inhandlat en svart höst/vinterjacka och en röd lackväska på H&M, en svart stickad (supermysig!!) kofta på Veromoda och Förhäxad säsong 1-8 på Åhlens. Riiiktigt härlig känsla det dära! ;)
Nu har jag dock fått lite dåligt samvete haha. Men men, har fortfarande en del kvar- och snart kommer nästa del av lönen och den ska spaaaras! :)
(Nu får man ju även börja titta runt på lite blåa kläder till min systerson också!)

(Bilder på dagens inköp kommer).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja vilken dag idag asså :D oförglömlig!

Jaa ljusblåa kläder tar jag och Lillzlatan tacksamt emot =) haha

2008-08-12 @ 18:44:58
Postat av: Sofie

Åhh, det där lät som en bra dag det där! :D

& shoppa, det är ALLTID najs! :) <3

2008-08-12 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0