OLA'S TUFFA TANTER!!

OLA IGÅÅÅÅR! :D
Helena & jag var i jönköping på a6-center vid 12, och sprang runt som fan där inne o letade efter där ola skulle vara *folk jag frågade förstod först inte vad jag sa*.
Tillslut hittade vi scenen utanför, och vi var först på plats i solen! :)
Det blev glass och foto = MYS!
Efter en stund kom en ball arbetare med en uppblåsbar supporterhand till oss o bara "en sån här måste ni ju ha" haha. Gärna för oss:D

Tillslut kom äääntligen ola :)  Helena fick VÄRSTA fina bilden, när han läste vår skylt och började skratta :D:D
(stod: "sommar = sola & ola")  shitshitshit så sötig han är :)
Och yes, längst fram i mitten var vi ofcourse :D skojjskojjskojj! 
Signering efteråt, och så blev det en ny good enough + love in stereo. och så snack :) 
ofta man som ARRANGÖR lämnar återbud??! Ola såg ju fram emot skåne :(
& när han skulle signera singeln, så skulle han ju då skriva "ballongmartina". Så skrev han  "Kramar till Bo.." o sen stannade han upp o sen han ba "Nä, vänta nu ola. bAllongmartina..." hahaha ola in a nötskal:D
men men, det var sjukt underbart och träffa honom igår! :)  glädje på sjukt hög nivå det där!!

Den senaste tiden har ju allt varit lite halvt om halvt, och allting har känts jätteosäkert.
MEN, en sak är säker.. Igår kändes bara så jävla rätt :)  wiiiie, vad kul ola-sommaren ska bli!!! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra H

Vad bra att du hade det super skoj.

2008-04-28 @ 12:46:44
Postat av: Sandra H

miss you

2008-04-28 @ 12:47:44
Postat av: Anki

Tack, hade jag verkligen :)
saknar dig med!!

2008-04-28 @ 17:02:35
Postat av: Martina

hahaha var fan kom anki ifrån?:P
det var från mig:D

2008-04-28 @ 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0