Hejsan hoppsan.

Dagarna har bjudit på en massa roliga saker ska ni veta :)

Hela torsdag o fredag o lördag har jag stressat tusan dock. Fredags var det dessutom studiedag men hann man studera nåt? svar: nej.
Istället blev det tandläkaren (äntligeeeen, 16 maaj :D) o sen var jag i stan me elina o rebigga en bra stund:) fika på EH, we like! Därefter hem, baka till cafeterian och sen snabbt in i duschen, fixa mig och iväg till Limhamn till Emil.
Där vart det 17årsfest för calle o 18årsfest för Stina. Hade väldans trevligt :))
Ballast var dock under kvällen när stina & cj började bråka med bodybutter (som hamnade på båda deras näsor) och senare under kvällen när Low-låten tog slut (vet nte vad den heter så jag bara kallar den för low-låten x)) o de blir tyst, o sen helt plötsligt hör man "Ja e en liden gåsapåg..."  som emil lagt in på sin ipod som var kopplad till högtalarna hahaha:D fett nice vare, o alla ba ^o)
hihi :)
Japp, men trött som man var stack man hem vid halv 2 o somna vid 3.

Lördag, vaknade kl 7. Upp och stå i cafeterian med nattis. VIlket kaos! Jag råkade ta sönder en kniv när jag skulle skära upp min stenhårda kladdkaka *hahaha*
Hem med ebba sen, städa, duscha o fixa oss. Sen baka tårta :D japp, för idag var det överraskningskalas för helena! :)  Laget kom vid halv 5 o helena o mini vid 5. BAAALLT vare :'D
Under kvällen blev det kräng, sång, bock, twister och även modevisning hahaa :D
sen var det nåt PUCKO utanför vår dörr mitt i natten!! 8---)
Somnade vid 1.

Söndag, upp klockan 7 och var på malmö ridklubb. Hästskötare till Ramati. Och han var grym!! Jag har blivit kär :)
Underbart snäll häst som imponerade riktigt. eftersom att det var hans första tävling och han gick runt banan som han inte gjort nån annat i sitt liv :)


Måndag vare hoppning med Poison :D och tisdags var det träning.

Det blev jogging, stretching, styrkeprogrammet (vi var sjukt effektiva :)) o sen vart det 20 minuter kvar, så då stod jag på händer på ett räcke o sen sprang jag igen :D o sen massa stretching splitt & spagat utomhus - i bara voltigebyxor!! :D Massa mys på det :)

 TODAY
Skola, och jag har nästan skrattat sönder mig:D kommer aldrig mer kunna se på en mikrovågsugn hahahah :D
Sen stod Per och sjöng "do you feel.." på svengelska- och då fortsatte jag med "like I yoghurt.." hahaha :D CJ gick o sjöng på det med senare :D
& när vi hade biologilabb skulle vi studera våra blodprov så vi ska se ifall nån i klassen är hemligt släkt med varandra (som man gör för o matcha DNA vid brott och sånt) :D  Trots cj's och pers tappra försök förblev mina fingertoppar orörda, men jag fick sticka Elisabeth o klämma henne lite på blod :D  När allting var förberett och vi var tvugna o vänta 40 minuter på att våra proteiner skulle vandra, gick vi till Lilla Glassfabriken :D (sjukt praktisk att det ligger så nära (a))

Senare:
MFF - GÄVLE med helena. Sluta 2-0! äntligen!! nu kommer 3 poängarna bara o drälla in ska ni se :D:D
Giche gjorde första målet, och Dixon nickade in det andra.
INTE EN ENDA GÄVLE-SUPPORTER VAR PÅ PLATS! hahha lite skojj vare o se en helt tom bortaläktare :D
så tillslut fick ju mff-supportrarna börja bråka med varandra haha (allt på skojj dock).
Det började med "hejsan sittplats är ni klara?". När vi sen buade till dem 2 gånger började dem sjunga nåt om att vi var fattiga som fick stå hahaha. O sen slutade det med att vi sjöng "vi ses i parken" till varandra hahah :D
Sjukt nice o få göra vågen o sådära igen :)  nu jäklar är malmö på gång!!

Nu blire dusch, mjukisbyxor, te o kemi - eller hur helena? ;)
Puss / Märto


sj e saknat</3
men nu e biljetterna bokade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0