Fffffredag


Nog må jag påstå att jag är lite smått kär i denna designen (a) Vaddå vår? :)

Japp, och så vare fredag igen :') Underbara fredag!  

I onsdags kom tjugge till mig:) & så skulle vi (jag) plugga fysik, men de blev ju inte särskilt mycket utav det haha :P det blev mest tv, snack o mys :) men det var oerhört mycket trevligare ;D sen blev det slagg, o helena låg o gjorde plakat hela natten medans jag var jättesur på mini o millan av nån anledning hahah :D

Torsdagen bjöd först på kemilektion, sen matte (där Per slängde upp massa sinus-cosinus-formler som vi skulle BEVISA. (Det är det man gör som mvg-uppgift typ). Och dem var ju inte nådiga, gud vad körd man blev i huvet av dem x).
Menmen, direkt efter vart det fysikprov och efter det var alla såhär :|
Haha, det gick rätt åt helvete :( men det verkar ha gått skit för alla (utom möjligtvis stina som snart åker o tävlar VM i fysik i Kroatien då va :P)
Efter det gick jag, Filippa, Tuva, Anna N, Lollo och Per och tröstfikade på Pronto på Lilla Torg. Sjukt mysigt ställe :)

& för min del blev det brownie med grädde o hallon och varm choklad *mums* :)

Kaloribomb här va, men gud vad gott det var! (a)


Träning sen på kvällen (vilket nog var rätt bra med tanke på fikan tidigare haha). Och det blev stryketräning mest, så nog brände man bort lite iallafall :D


 

Todaaay, fredag alltså :)) (man kan inte säga det för mkt :D)
På engelskan fick vi ett vitt papper av vår lärare och så sa hon "Draw a picture of what you feel right now"
Haha ofta liksom? hur jävla lång lektion tror hon vi har? Jag valde iallafall den roligaste känslan o ritade en hoppande streckgubbe på en äng med en blomma, solen i bakgrunden och moln och fåglar på himlen (oh yes, jag färglagde- eller va fan heter det? :P)
Och på baksidan skulle vi skriva det i en mening och så blev det "I feel excited" :) (ifall ni inte fattade det haha)
Ballt vare :)

Nu ska man röja lite, packa o sen träffa tjugge ikväll :)
Puss & kram / BallongMartina



 

Keep smiling, keep shining. Knowing you could always count on me..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0