apriiil


Japp, vår äre! Och då får man ju ha en blom-design :D

Mycket har hänt på sistone, bla fick vi tillbaka kemislutprovet också - and I did it :)  Jag har för övrigt världens bästa mentor :D
I fredags hade vi filmkväll hos mig. Tuva och Louise kom först och så lärde jag dem natalie-dansen o så dansa vi tusan i en halvtimme i mitt vardagsrum :D sen kom även stina, filippa o anna v och tror ni inte att dem också ville lära sig den? eh - JO :D  Så när dem lärt sig den fick jag den stora äran och filma dem när dem dansa hahaha :D Youtube nästa! :D
Japp, när vi till slut lugnat ner oss satte vi på Dagboken :) skitbra film men lite halvdryg emellanåt ;P men så sööt :)

Hopptävling i söndags med Matilda. Hon är så sjukt duktig, vi vann nämligen :)  & de 2 sista svängarna var INTE lätta för henne och ta, men jodå! :)
Resten av helgen vare träning o så som vanligt :) (kommer inte ihåg vad jag gjorde på lördagskvällen men jag vet att det var trevligt iallafall haha :P)

Monday var det ridning, och jag fick winnie. Visst, jag har sagt förr att hon är som en kossa o rida på, men idag var hon faktiskt en mycket bättre kossa :) Louise sa "din ridstil har blivit mycket bättre på sistone, martina". :D
Känns faktiskt så :) - det är asmycket roligare o rida nu när det börjar lossna! :))

Efter ridningen skötte jag Poisooon :) Sen snabbt hemåt & duscha.
Därefter kom helena och jocke-ola och så kolla vi MFF-IFK göteborg med siz :) - MED massa godis & gröna muffins 8-) (dont ask, HELENA baka 8-)
Gaah, bra match men ändå inte!
1-1 blev de (Gabriel gjorde vårt mål :O), o ja, det var väl okej eftersom att vi mötte guld-laget (och dessutom är vår bästa back borta hela våren). Fast vi hade sååå mycket bättre spel, och mycket fler chanser och skott på mål- så nog skulle vi fått in ett mål till iallafall :/  Menmen 1-1 får man la va nöjd med :)

Igår skulle också lärarbandet IG Pop spela i matsalen, där bla mattelärar-Per är med. När han kom började vårt bord låta tusan hahah :D "Per,per,per,per". Han skämdeeees hahahha :D


Och idag, har det bara varit plugg :( fysikprov imorgon så då jäklar! :)
och så har jag ringt runt lite till sommarjobb o sådära :) & fixat en present till helena som snart fyller ååår :D
och snart fyller cj och stina också år. o emeli fyllde igår o sonja & sevda idag- gosh, jag vill också fylla år ;O
men men, idag har jag också kommit på hur sjukt besviken jag är på några personer. (eller nä, jag kom väl på de för ett tag sen men ja). Det värsta var för nån vecka sen.. trodde jag inte om er! : / men men, känn er träffade eller inte - några av er klarar jag mig verkligen utan :) ni andra får jag väl helt enkelt försöka o leva utan också. 
Japp, för jag har klassen som jag har så galet roligt med varje dag :D, twinnsan (som jag ska på fest hos på lördag btw :D), laget & såklart helena som ja, är bäst :' )  Resten är överflödiga. Nästan alla iallafall (a)

Nepp, nu ska jag sluta svamla haha :D Fysikboken kallar -.-  Sen kanske man ska ta en promenix i det fina vädret?: )
pusso hej :)
/ Tiniwini :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0